luni, 8 septembrie 2008

Mă mut

Uite aici mă mut. În Ziggurat.

Daily Mail îl numeşte "oraşul viitorului". Este un oraş care se va întinde pe 2,3 kilometri pătraţi şi va putea găzdui un milion de oameni. Nu mă întrebaţi cum va fi posibil din punct de vedere matematic, probabil că implică şi vectorul vertical, că altfel nu-mi explic, dar aşa zic ziariştii de la Daily Mail.

Oraşul va fi total ecologic, că de asta mă şi mut acolo :D Energie solară şi eoliană, deplasare pe nişte benzi verticale şi orizontale (maşinile sunt interzise). Oraşul va fi construit - unde altundeva? decât... în Dubai. Dar se pare că proiectanţii au depus deja documentaţia necesară la UE, pentru construcţia de "ziggurate" şi în Europa.

Ziggurat este denumirea vechilor temple piramidale mesopotamiene.

3 comentarii:

tudor CeMerita.ro spunea...

nu cred ca se va face asa ceva.

adela mohanu spunea...

Aşa ziceau şi despre Titanic :D

Anonim spunea...

In ceea ce priveste Dubai-ul, cand am vazut filemele de prezentare pentru insulele artificiale The Palm si The World, am zis da-o naibii de treaba, ce utopie! Ce SF! La o luna dupa am vazut poze facute din avion de o cunostinta cu Burj Al Arab si langa el primul palmier... Acum sunt trei palmieri si The World si continua.
Dubai-ul este cunoscut ca "o orgie de macarale" -daca mai tin eu bine minte, in jur de un sfert din macaralele de constructii din intreaga lume sunt in Dubai. Iar proiectele sunt fiecare in parte mai indraznete, mai "utopice", mai ciudate, mai, mai, mai... Au pista de schi indoors, urmeaza sa aiba cea mai inalta cladire din lume ... what next? Anything.