luni, 15 septembrie 2008

Un banc. Şi după aia despre noul meu grup

Mi s-a reproşat că am un blog prea serios, care intră în contradicţie cu mine. Aşa că, pentru început, o să vă zic un banc:

Un pitic merge la farmacie şi întreabă:
- Nu vă supăraţi, aveţi aspirină?
Farmacista spune:
- Da, avem, să v-o împachetez?
La care piticul:
- Nu, mulţumesc, o rostogolesc până acasă.

:)))))))))))) :))))))) :)))))))))

Şi acum, să trecem la lucruri mai serioase. Am intrat într-un nou grup. De iahu. Care mi se pare o idee foarte bună şi vă invit să veniţi cu mine. Grupul se cheamă Freecycle şi încearcă să refacă circuitul obiectelor în comunitate. Adică în loc să aruncăm la gunoi, ce nu-mi trebuie mie, îţi dau ţie, iar tu la rândul tău dai mai departe. Mai pe larg despre grup, AICI. Adresa grupului: http://groups.yahoo.com/group/freecycle_sibiu/

14 comentarii:

Anonim spunea...

Auleu, bancu cu piticu!! Sobieski o sa fie foarte fericit sa-l citeasca iar ;))

tudor CeMerita.ro spunea...

si eu am intrat azi-dimineata in grupul asta. pacat totusi ca nu am prea vazut activitate pana acum si nu e vizibil nr. de membri... si nu am vazut totusi daca s-a dus pana la capat vreo 'tranzactie'.
p.s. piticul are vreo legatura cu tine?

Serban spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Serban spunea...

Ca fondator in 2000 al listei montane alpinet2k, imi place sa lucrez cu yahoogroups ... In 2004 descoperisem acest concept, Freecycle, la oradeni, si am incercat sa il implementam si la Sibiu ... iata o ramasita din campania de promovare, entuziasta la acea vreme, cu afise in oras, pe net: http://www.sibiu.ro/guestbook/emviewgb.php?page=157 ... desi a functionat o perioada, il inscrisesem pe site-ul mondial, in timp am abandonat proiectul si am sters grupul, deoarece era total inactiv si am ajuns la concluzia ca este ceva prea vizionar si ideatic; poate ca la acea vreme nu exista educatia necesara, romanii nu voiau, sau nu ii lasa sufletul, sa dea semenilor lor nimic pe gratis, sa recicleze. Preferau sa distruga obiectul si sa-l arunce la ghena decit sa stie ca se bucura altul de el. Poate ca timpurile s-au schimbat, poate ca azi voi veti avea mai mult succes in a implementa initiativa Freecycle, dispunind de timpul si entuziasmul necesar publicitatii. Faceti-va cunoscuti! Bafta multa!

Carti fara pret spunea...

m-am inscris si eu ieri in grup, dar sincer sper sa fie mii de membrii pentru a functiona eficient!

Ada Angharad spunea...

M-am inscris si eu acolo. Sper sa nu devina un grup in care se va face bascalie, plin de spamuri si
de Viagre la pret de nimic. E moderat?
Cineva sa ofere lucruri bune, gatis? Hmmm....Om trai si om vedea

Brylu spunea...

o, cristos, bancu cu piticu. tu asa ai crezut ca inviorezi atmosfera? barem spune bancu cu curcudusu, daca vrei sa fi simpatica :)))))))))

adela mohanu spunea...

1. Bancul cu piticul este nambăr uan.

2. Sper şi eu ca acest concept să funcţioneze. O să adaug un obiect astăzi sau mâine şi sper să îşi găsească stăpân.

3. Ignoraţi-l pe nesimţitul ăsta anonim care îmi adaugă spam-uri pe blog, până mă prind cum să-i şterg mesajele.

Anonim spunea...

@ Tudor:
Pana acum s-a dat un monitor de 14" si un incarcator de Nokia. Exista cineva care ofera o servieta diplomat nou-nouta (inca nu s-a dat desi anuntul are cateva saptamani; deci cautati in arhiva) si care cauta jucarii din plastic rezistent la apa (indieni, cai, animale, tipul de jucarii cu care ne jucam noi prin anii '80-'90).
Grupul e facut in asa fel incat sa protejeze intimitatea membrilor. Acum sunt 64 membri. Inainte ca Adela sa scrie articolul sau in Sibianul online erau inscrisi 37 membri. Asadar, multe multumiri Adela!
Unul din membri noi inscrisi a plasat o oferta de peste 800 recipienti de plastic (de 1,5, 2 si 2,5 litri). Parerea mea e ca asa ceva s-ar preta pentru o actiune a unui ONG de atragere a atentiei asupra raului ce-l poate face plasticul aruncat aiurea (Crucea Rosie Sibiu a facut o actiune de tipul asta parca prin primavara asta sau in toamna trecuta, pe str. N. Balcescu). Cum fac parte dintr-un ONG (Clubul LEO Sibiu: http:/lionwap.org/leosibiu) poate facem noi asa ceva; dar nu prea curand caci acum avem in plan 3 actiuni complexe: plantare copaci in Sibiu (4 si 11 oct.) si 2 expozitii. Adela, daca doresti te voi tine la curent, caci tu ai posibilitatea sa publici in ziar toate astea.
Multumesc!

Anonim spunea...

@dreamwind55:
Grupul e moderat de mine. Orice mesaj ajunge la membri grupului doar dupa aprobarea mea.

Anonim spunea...

@Calin Blaga:
Nu e neaparat nevoie de mii de membri pentru a avea eficienta.
In Bucuresti sunt in jur de 650 membri si mie mi se pare ca grupul e destul de eficient. In Timisoara sunt cca. 150 membri si s-au dat, nu demult, dintr-un foc 200 de imprimante.

adela mohanu spunea...

Marius - sigur că aş vrea să popularizăm acţiunile de genul ăsta. Ştii adresele mele de mail, trimite din timp comunicatele şi mai "educăm" şi publicul sibian.

Anonim spunea...

m-am inscris si eu in acel grup, e o idee buna.
punctul doi: Eu nu mi-am dat seama care e bancul din postul tau. Scrie-l odata, ca sunt nerabdator

adela mohanu spunea...

Iooooiiiiii, ce m-ai jinit cu asta :P