miercuri, 3 septembrie 2008

Marte cât Luna

Măi băieţi, eu v-am zis, dar n-aţi vrut să înţelegeţi. Faza cu Marte cât Luna în 27 august a fost un ditai hoax-ul şi v-am explict AICI: întâmplarea astronomică a avut loc în 2003, nu în 2008, iar Marte nu s-a văzut niciodată cât Luna - poate doar dacă nu te uiţi la Lună cu ochiul liber, iar la Marte, prin telescop.

Şi totuşi, băieţii de la Cotidianul au încropit un articol cu titlul "Marte cât Luna" în care au spus aşa: "Fenomen cosmic unic în viaţa noastră în această seară - Planeta Roşie se va vedea cât Luna". Şi e Cotidianul, nu Libertatea (cu scuzele de rigoare pentru colegii de la Libertatea, dar na, nu-i cazul să numărăm acum dumele)!

Am făcut şi un print screen, în caz că ştirea dispare de pe site, ca într-o gaură neagră:


Dar trebuie să recunoaşteţi că au umor:
1. Ştirea e la secţiunea Divertisment (ei bine, eu m-am distrat)
2. Imediat sub ştirea cu Marte, este una despre gafe. Pură coincidenţă?

3 comentarii:

tudor CeMerita.ro spunea...

jurnalistii astia... :D

Anonim spunea...

In concluzie, exista jurnalisti care fac stiri din mass-urile primite pe Y!Mess. It really is a mess...

adela mohanu spunea...

tudor - oameni şi oameni. ca şi publicitarii :D

mortyse - nici măcar un gugăl nu i-au dat! ce să mai vorbim de un telefon la institutul astronomic...