marți, 2 septembrie 2008

Mai m-am gândit: Fulga-i o proastă

Expresia "vacă proastă" nu e deloc jignitoare când vine vorba de Fulga, care chiar e o vacă. Şi chiar e proastă. Agramată.

Cum poţi tu, ditai brandul cu ditai cota de piaţă, să pui într-o reclamă care are drept target copiii, un slogan eminamente A-GRA-MAT??? Dacă mai te gândeai puţin, poate luai nişte lecţii de limba română sau dădeai printurile la corectat.

Să le facem aşadar creatorilor onorurile: firma de publicitate care a realizat advertorialul se cheamă Publicis, iar pe directorul ei, potrivit site-ului IQAds, îl cheamă Teddy Dumitrescu (probabil Tudor, dar îi e ruşine cu asta).

Şi acum vă rooooog, dar vă răg vă rog vă rog, haideţi şi spuneţi-mi că e cea mai tare companie publicitară din Europa, că are 35.000 de angajaţi şi clienţi precum Nestle, OMV şi Nissan. Mai mă gândesc după aia cam la ce IQ îi pot încadra.

9 comentarii:

tudor CeMerita.ro spunea...

am vazut si eu ieri printul asta si am ramas ... uimit.
p.s. ar trebui sa-i fie rusine cu numele tudor?

anca spunea...

Dupa cum il si cheama...Teddy, e un teddy adevarat!
apropos, eu nu cumpar fulga, nu stiu de ce , poate din cauza denumirii lui...nu stiu, nu mi place!

adela mohanu spunea...

tudor - tu ce zici ar trebui? :) Mi se pare penibil să-ţi spui şi să te prezinţi drept "teddy", dacă nu te cheamă aşa. Şi dacă te cheamă, sunt penali părinţii tăi :D Tudor în schimb e un nume foarte frumos, istoric. Teddy e suc de morcovi cu banane.

Anonim spunea...

Din pacate, "brandul" Fulga si-a facut eticheta a campaniilor din stalceli agramate ale limbii romane. Au fost criticati , dar mergand pe ideea "bad publicity is still publicity" au mers in continuare, ca berbecii, pe acelasi concept.
Ca fost dascal si fiica de dascal, mi se pare monstruos, tocmai pentru ca mare parte din targetul lor este reprezentat de copii - cel putin majoritatea din targetul de audienta al reclamelor.
Si CNA-ul se leaga doar de ratonul si veverita de la Foltene :D Sincer, alea de la Foltene erau mult mai cu bun simt decat ineptiile Fulgai.

Anonim spunea...

Oh!Ah!Valeu! mor de ras! acum am vazut faza cu "supercutie care se deschide prin rotire" ...hahahaha... mai stiti bancul cu cei cinci politisti care desurubau un bec? hahaha
You're funny guys...da sunteti degeaba, Fulgilor!

adela mohanu spunea...

Azi-dimineaţă discutam cu o colegă care-mi spunea că pe print sună nasol, dar pe video se înţelege că-i o greşeală. Şi ăsta a fost şi argumentul meu - dacă targetul sunt copiii de 5-6 ani, au pretenţia că vor înţelege din ton că-i o greşeală?!
Eu cred că Fulga e un personaj genial ca impact şi datorită ei au câştigat o mare cotă de piaţă, într-un timp scurt. Dar tocmai din cauza asta ar trebui să demonstreze mai multă responsabilitate.

Ada Angharad spunea...

Sigur ca vacuta are impact. E simpatica si draguta. Insa copii imita ce vad/aud. Chiar eu in real am auzit-o pe o feitita cum ii explica bunicului ca vrea lapte cu Fulga-mai m-am gandit.
Inca o reclama absolut cretina si agramata este cea pt. prajitura Alka (Produsul e bun). Ideea e ca gospodina tanara isi asteapta iubitul si face o praji, cu toate aventurile aferente: faina peste tot, oua pe jos...iara slogamul minune:" Nu mai bine cumparai prajitura XX?" Nu mai bine invata Teddy sau Johnny topica limbii romane?

Anonim spunea...

asa e, este o greseala facuta voit, dar extrem de riscanta. plozii nu inteleg nuantele si nu au dezvoltat simtul umorului. in plus, ei inca nu au invatat forme corecte ale limbii romane, ca sa-si dea seama de cele incorecte.

adela mohanu spunea...

Şi toţi vor folosi sloganul, că deh, e haios...