marți, 16 septembrie 2008

În Dubai cu Maybach şi Mercedes

Apropo de mass mess-urile de care vorbea Andrei deunăzi: am primit cel mai cretin mesaj de masă din istorie. Citez: "(*)Robert(*) Robert: La Revedere lume am plecat in excursie la dubai cu prietenu meu STELY cu masina lui maybach excelero si cu masina mea Mercedes SLR Meclaren!!!!care vretzi o vedere de acolo BUZZ ME!!!!!SALUT!!!!!".

Ţin să menţionez de la început că nu am asemenea panarame pe messenger, a venit pe ID-ul redacţiei, unde are acces tătă lumea. Şi pentru că a venit pe ID-ul redacţiei, care e cu "sibianul", deduc că şi indivizii ăştia, Robert cu steluţe şi Stely cu majuscule, sunt tot sibieni.

Dar să vedem cu ce merg ei în Dubai:

Maybach Excelero

Mercedes SLR

Şi acum să vedem unde e Dubaiul:



Na drum bun băieţi. Şi atenţie la tuaregi. Nu, nu la jeep mă refer ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

tuaregii sunt in maroc si tunisia. nu au ei treaba cu ei, decat daca vor sa ocoloeasca un pic:)))))

adela mohanu spunea...

corect, tuaregii sunt la marginea saharei. Dar maşini cu nume de terorişti n-am ştiut :))