vineri, 8 august 2008

Regulile-s pentru proşti

De când s-a reorganizat zona Bulevard-Bălcescu, este interzis să mai ieşi din parcarea hotelului direct în drumul naţional. Un ocol pe Tribunei e de musai. Pentru proştii care respectă regulile. Nu şi pentru şmecherii care le fac.


Am surprins fotografia - deci da, am utilizat telefonul mobil în timp ce eram la volan :) - pentru că oricum mă plictiseam. Se făcuse coadă de se blocase intersecţia de la Dumbrava, iar camionagiului din imagine nici că-i păsa. A intrat pe sens interzis şi a făcut manevra din imagine, timp în care, bineînţeles, coloana a stat drepţi şi l-a salutat milităreşte, pentru că respectiva cale de acces a fost îngustată şi e imposibil să mai intri către Bulevard de pe DN dacă cineva iese de acolo. După camionagiu s-au mai strecurat vreo doi isteţi.

Am tot îngânat până la redacţie numărul camionagiului şi când am luat un pix şi o hârtie în mână, am avut - şi am până la ora asta - un blanc total. Neuronii utilizaţi şi-au făcut datoria pentru patrie şi şi-au dat obştescul duh. Ţin totuşi minte că era un număr de Sibiu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am impresia ca tinzi sa exagerezi putin pe chestia asta. bine, cu circulatia pe interzis ai dreptate, dar am vazut alte articole mai vechi.
Spre exemplu, eu sunt uneori nevoit sa conduc in oras 2-3 ore pe zi. Si pe langa oboseala care ma incearca, nervii la maxim, chiar nu ma mai intereseaza sa caut loc de parcare intr-un oras in care asa ceva nu prea exista. Si apoi, mai si vorbesc la telefon. si nu ma gandesc de 2 ori inainte sa raspund. Nu vreau sa ma gandesc la soferii de profesie care indura zilnic aceste strazi.

adela mohanu spunea...

Şi am de gând să exagerez chiar şi mai mult, să ştii :D

Nu ştiu unde poţi să conduci 2-3 ore pe zi în oraş, dar probabil că face parte din job-ul tău. Nu-i totuşi o scuză suficientă pentru comportamente "deviante". Din partea mea, poţi să vorbeşti la telefon cât pofteşti, dacă asta nu-i afectează pe cei din jur, respectiv dacă nu intri în mine din neatenţie. Dar nu cred că nu găseşti loc de parcare, cred numai că nu te străduieşti. Desigur că-i incomod să dai 2-3 ture de stradă şi că te scoate la un momentdat şi din sărite, dar tot nu-i o scuză.

Eu prefer să merg cât mai mult pe jos, însă nici aici nu scap de şoferii nesimţiţi. Rar mi se întâmplă să nu le şterg maşi nile cu pantalonii, pentru că parchează pe trotuar razant cu zidul caselor. Civilizaţia înseamnă cultura bunului simţ.