marți, 26 august 2008

Magie sau tehnologie - o lume fără fire electrice

Firele electrice mă deranjează pentru că:

1. Arată foarte rău în poze.
2. Adună praful în jurul lor.
3. Îmi încurc picioarele între ele când stau la birou.
4. Laptopul nu funcţionează fără ele decât temporar, mult prea temporar, dacă mi se permite tautologia.

Din acest motiv, dacă Intel mă scapă de coşmarul firelor electrice, merită să-i fac reclamă.

Ştire EVZ: "Intel a creat un sistem de transmitere a energiei electrice pe calea undelor. Directorul de dezvoltare tehnologică al corporaţiei americane Intel, Justin Rattner, a prezentat recent un sistem revoluţionar de transmitere „fără fir“ a energiei electrice, care promite „eliberarea de cabluri şi prize“ a apartamentelor din viitorul apropiat. Botezat WERL (Wireless Energy Resonant Link), sistemul a fost demonstrat public prin aprinderea de la distanţă a unui bec de 60 W, care consumă mult mai multă energie electrică decât un computer modern".

Mai găsiţi ştirea pe Australian IT, Cnet şi Now Public.

Directorul Intel spune că estimează implementarea sistemului la scară mondială prin anul 2050. Abia aştept.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hey, I would love to understand but I not. I am a mexican girl, just moved to your country in Bucarest and while searching for people after I just created my own literature blog, I found you. Do you live in Bucarest?
Multumesk

adela mohanu spunea...

No, I live in Sibiu, Romania. Welcome to our country :)