joi, 31 iulie 2008

SB 05 DZZ. Bonus: Porsche

Ei sunt mulţi, noi pe lângă ei. Ei sunt proşti, noi ne facem cruci şi trecem mai departe. Ei sunt, nu-i aşa, cei care stau "în fruntea tuturor". Sunt cool, sunt jmekeri, sunt baştani. Sunt ruşinea României.

Din acest serial fără sfârşit, un nou epidsod:


Acest graţios Ford, cu numărul de înmatriculare arborat după parbriz, SB 05 DZZ, a parcat astăzi fără jenă pe trecerea de pietoni de pe strada Tribunei, călcând şi 87,3% din trotuar, astfel încât şi eu şi domnişoara în verde din imagine şi probabil mulţi alţii ca noi am ras tencuiala de pe clădirea din stânga, ca să ne strecurăm dincolo de obstacol.

În plan secund, vă rog să observaţi nelipsitul porsche roşu (editare ulterioară, că iniţial am zis că-i ferrari... aşa-i când nu te pricepi :) ), parcat invariabil ilegal. Şi deşi îşi petrece aproape fiecare zi staţionând neregulamentar în capătul centrului, ca să fie admirat de toate piţipoancele cu tocuri altitudinale, n-am văzut niciun lucrător al Primăriei amendându-l. O fi, nu ştiu, dar eu nu l-am văzut. Şi am vaga bănuiala că nici porsche-ul n-a văzut, din moment ce tot acolo se hodineşte în fiecare zi.

8 comentarii:

Anonim spunea...

ala e porsche...chiar ma de ce parcheaza unii taman acolo unde au treaba si nu e voie....nu pot sa dea doua ture de cartier si sa parcheze langa liceul de arta de exemplu?

adela mohanu spunea...

ăla din spate zici tu că e Porche? Niciodată n-au fost maşinile pasiunea mea, dar pe ăsta cred că-l recunosc, că tot timpul stă planton acolo. Dar no, se poate să mă şi înşel...

Anonim spunea...

nu le mai fa pe tinerele domnisoare pitipoance! sunt viitorul romaniei.

Anonim spunea...

ade!! porshe toata ziua!!!

adela mohanu spunea...

Trăjnească-le de maşini de fiţe :D Hai că editez, în urma corecturii :P

Anonim spunea...

Aia e masina copilului Comisarul şef Dorin Rău, de la Politia Medias. Frumos exemplul!

Anonim spunea...

fordul nu porsche-le :))

Anonim spunea...

N-aveti ce face cu timpul liber..anonim mai intereseaza-te un pic de masini. Sau lasa-ti numele