marți, 22 iulie 2008

Ştrandul din Mediaş, profund românesc


Sergiu m-a certat ieri că-i facem reclamă ştrandului din Mediaş pe Sibianulonline. Nu merită, pentru că serviciile sunt deplorabile.

Are dreptate.

În Sibianulonline nu este decât relatarea unei stări de fapt. Experienţa personală la ştrandul din Mediaş s-a derulat în felul următor:

Am ajuns pe la ora 15. Mai devreme n-am putut, nu pentru că am dormit ca nababii până la amiază, ci pentru că am avut ceea ce se cheamă "triabă". Chestia aia cu laptopul şi conexiunea la net. Aşadar, am ajuns la ora 15, când nu mai exista niciun loc liber pe şezlong. Lucru previzibil de altfel. Ne-am amplasat prosoapele pe nisip, între fericiţii beneficiari ai scaunelor de plajă. În nici 10 minute, eram plină şi în dinţi de nisip, pentru că zbenguiţii de tineri din Mediaş, cu vorba lor legănată ("no hi măăă să mereeeem") treceau în fugă pe lângă noi, răscolind toată pleava şi teleportând-o în toate direcţiile.

Am hotărât ca, înainte să ne prăjim la soare ca fetele, să mâncăm ceva la restaurant. Ne-am aşezat, am dat comanda şi am început să glumim pe tema neîndemânării chelnerilor. Până când s-a făcut o oră de când aşteptam şi mâncarea nu mai venea. Hămesiţi, am atenţionat personalul restarantului că ne e foameeeeeeeeee. Care personal, recte o domnişoară speriată, ne-a anunţat că mai durează încă o jumătate de oră. Şi n-a glumit. Peste o oră şi jumătate am aşteptat după comandă! Mâncarea a fost aproape imposibil de îngurgitat, extrem de uleioasă, dar lipsită de gust.

La singurul foişor care vinde apă, suc, bere şi îngheţată e permanent coadă. Preţurile, bien sur, nu sunt afişate şi prbabil că mima personală înmulţit cu eticheta costumului de baie dau preţul personalizat al produselor care ţi se vând.

Baie nu ai cum să faci. Bazinul e minuscul, un lung de bazin e echivalent cam cu jumătate din latul bazinului de la Olimpia. Oricum, nu ai loc de toţi inteligenţii care au impresia că lumea e a lor doar dacă sar cap, coadă, burtă, spate, crăcit şi încolăcit, în apă, ca să rezulte cât mai mulţi stropi. Unul dintre aceştia a aterizat cam la 14,7 centimetri de scăfârlia mea, iar tsunamiul produs de kilogramele sale s-a oprit în plămânii mei, pentru că am inhalat o foarte bună parte din capacitatea bazinului în acel moment. Ghiciţi vă rog dacă şi-a cerut scuze.

În concluzie, a fost prima şi ultima dată când am plătit 10 lei şi am bătut aproape 70 de kilometri ca să fac un singur lung de mini-bazin la ştrandul din Mediaş. Vă sfătuiesc să fiţi mai inspiraţi decât mine şi să-l ocoliţi.

7 comentarii:

Anonim spunea...

cucoana, lasi impresia ca mediesenii sunt cam tzarani, iar orgoliu' ala de buricul pamantului mediesan urla in mineeeeee!!!!!
adevarul e ca ai dreptate. sincer, am ras la povestioara ta si imi inchipuiam fata ta! :)
p.s.:cum puii mei ai facut tu 70 de km pana la medias, cand distanta sb-med e de 56 km?

tudor CeMerita.ro spunea...

teo, probabil a condus ea :p

adela mohanu spunea...

:))) Mă, şi am vrut să mă uit să văd distanţa exactă, ca să nu aproximez, dar am zis că na, poate pe blog mă mai iertaţi :)))

Poanta lui tudor e deosebit de bună, altfel m-aş fi supărat. :))

onix onix spunea...

ai uitat partea care m-a iritat cel mai tare: nu aveai voie inauntru cu apa minerala sau suc si mancare. Fuck them!
Daca vreti strand adevarat, mergeti la Tg. Mures! Merita toti aia 140 de km! Intrare 5 lei, parcare amenajata 5 lei (toata ziua), trei bazine functionale, unul in curs de amenajare, terenuri de sport,te poti da sicu barca, o toooona de terase, mancare eftina (15 lei si te-ai scos, muuuulta lume si nici un tzaran care sa iasa prea mult in evidenta. E frumos...daca poti sa treci peste "teshec-ul" sau cum mo*** mamii lor zic in ungureste "poftiti", care deschide orice conversatie cu un vanzator. pa

adela mohanu spunea...

la "teşec" se răspunde cu "kosenem" şi ai rezolvat şi situaţia asta :)

Anonim spunea...

mai dute tu naibi de fraiera .ce poveste :)):)) standul din medias e superb, apa e curata ca lacrima ...si tu mai comentezi cre nu faci baie numa in lighian :))

Anonim spunea...

Fai maimutica cu putulica parerea mea este ca esti o pitzipoanca maxima si asa ceva detest plus ca imi provoaca scarbaaa!!De unde fa idioato atatea pretenti pe capu tau?stau si ma intreb eu asa ptr inteligenta mea si creieru asta a meu sa nu mor proasta..Da de ce p***A m**ii ai venit tocmai la strandul din medias si nu te-ai dus in sibiu sau oriunde altundeva unde e de nasu tau de pitzipoanca???Sa va trag pamant de saraciiiiiii!!!!!!!!!!!