marți, 22 iulie 2008

Nesimţiţii României

Iacătă că iar ne întoarcem la Ioan T. Motar şi am putea să-l cităm, "Am văzut şi ardeleni nesimţiţi". Oioioiiiiiiiiii şi încă câţi...

Două mostre:

1. Opel Astra BV 10 XZR


Veneam din direcţia Braşov, în direcţia Sibiu, când acest deosebit de imaculat Opel Astra (cred) îşi deschide măruntaiele şi hop, cacă (scuzaţi vă rog termenul, nepotrivit pentru o fiinţă delicată ce mă aflu, dar perfect în context) un ambalaj pe fereastră. Aveam viteză prea mare ca să observ ce ambalaj anume şi să fabulez şi pe seama acestei informaţii. I-am făcut poză, ca să-l fac de ruşine.

2. Grătar-addicted cocalari care merg la Curmătură.

E dezolant peisajul. Nu el în sine, că mama Gea n-are nicio vină că fiii ei sunt napi fără creier, ci "accesoriile" pe care le poartă. Cât vezi cu ochii, pungi de plastic, peturi, doze de bere, ambalaje de carne nefriptă... Ţi se rupe sufletul. Cele două containere amplasate de Primăria Răşinari (bănuiesc) dau pe din afară şi miros pestilenţial. Din locul în care ne-am aşezat am strâns zeci (zeci!!!) de doze de Golden Brau. Te apucă starea de leşin numai când te uiţi la ele. Ce beţivi ordinari!


PS: Scuzaţi ne-calitatea fotografiilor, le-am efectuat cu telefonul mobil.

4 comentarii:

tudor CeMerita.ro spunea...

sapt. trecuta un cocalar cu o masina cu numere straine mai mult pe butuci decat pe roti (vai de capul ei, cu oglinzile sparte, usile indoite etc) arunca (tot asa) un ambalaj pe geam. trec pe langa el (ca deh, masina mea chiar mergea) si spun 'ce nesimtit' uitandu-ma la el. m-a auzit, ca amundoi aveam geamurile deschise. il vad imediat ca se screme sa treaca la viteza maxima (probabil a schimbat in a 2-a) si ajunge in dreptul meu cu replica 'ce ma, ce te deranjeaza?'. normal, pitzipoanca de langa el (pe care nu am vazut-o pana atunci ptr ca era prea mica si grasa) zambea cu pofta, mangaindu-l in acelasi timp pe cocalar pe crestetul capului in semn de 'bravo barbate'. de scapat am scapat usor de el. a trebuit doar sa merg cu viteza mai mare de 15 km/h :p

Anonim spunea...

bai ce nu inteleg eu: un set de saci de gunoi(din aia mari)costa vreo 10-12 lei(10 bucati). deci pentru o iesire la gratar te-ar costa 1(UNU) leu!!!! mai putin decat o doza de bere. sa pui sacul langa roata masinii(cat stai la gratar) si sa pui gunoiul in el nu necesita mare efort. mai depui un pic de efort cand legi gura sacului, il pui in portbagaj, il scoti si-l arunci la pubela de la bloc....sau ma rog la blocul altuia daca administartorul tau inca nu s-a invrednicit sa comande pubele la blocul tau! :)

Carti fara pret spunea...

deci Adela, esti de acord ca exista SI ardeleni nesimtiti?

adela mohanu spunea...

tudor - da, întâmpini tot felul de probleme în misiunile tip "seiv ză plenăt". de multe ori ele implică violenţă verbală şi uneori se ajunge şi la aia fizică. aşa că "mei ză fors bi uiz iu"

teo - nici eu nu-mi explic asta. când vom găsi un răspuns, putem spune că suntem la doar un pas de aflarea soluţiei anti-ţărani-de-la-oraş

calin - cu asta am fost de acord de la început. La Morar m-a frapat generalizarea cu "înainte de a fi capitală culturală, Sibiul a fost capitala ciobănimii din România". Foarte superficial şi clişeistic.