luni, 28 iulie 2008

Paranoică?

The Caffeine Click Test - How Caffeinated Are You?
Created by OnePlusYou - Online Dating Service

Am găsit testul ăsta pe blogul lui Adi Hazaparu. Pentru că sunt un mare fan al cafelei de dimineaţă, care petru mine înseamnă o ceaşcă mare de 250 ml, băută în compania unui corn uns cu unt şi multă ciocoltă, am zis că-i musai să mă las testată. Rezultatul, după cum îl vedeţi mai sus, zice că am "energie excesivă". Graficul arată chiar şi mai grav:

Ce mă fac, doctore?

8 comentarii:

Brylu spunea...

pot raspunde eu la intrebarea din titlu? :))))))))

tudor CeMerita.ro spunea...

da comentezi de fumatori...

Teodora spunea...

sunt o tzara mai linistita ca tine... Cred ca tigara contrabalanseaza! :))

adela mohanu spunea...

brylu - nu

tudor - păi cafeaua nu le dăunează cu nimic celor din jurul meu. poate efectele ei, respectiv paranoia :))))

teodora - tulai doamnie, ţigara NU contrabalansează :P musai să căutăm alte cauze

Anonim spunea...

A vibrating crackhead. Dar nu e obiectiv testul deoarece eu am dexteritate cu mausul dintr-un joc de pe gigel.org cand trebuia sa alerg un melc sau sa mastrubez un urs.
Si ca sa fiu la subiect, ceasca mea de dimineata masoara nu stiu cat, dar e ceasca normala, si de obicei tine pana a doua zi pe la amiaz. E buna si rece

Anonim spunea...

Apropo de grafic, trecusem si de ultima linie, aia cu Near Death. Mentionez ca m-am testat aseara, pe la 21.00, dupa vreo patru cesti de cafea. :D

Brylu spunea...

adela... revin cu intrebarea de la primul comentariu...
silviu: masturbai un urs? =))=))=))

adela mohanu spunea...

silviu - eşti descalificat :))

adi - îţi dau cartea de vizită a doctorului meu? cred că ai mai multă nevoie de ea :)

bog - nuuuu. de câte ori să-ţi zic? nu nu nu nu