sâmbătă, 5 iulie 2008

2012

Am spus acum ceva timp că mai sunt 4 ani până la sfârştiul lumii. Unii iau foarte în serios treaba asta. Dacă nu teoria în sine, măcar posibilitatea de a face bani din ea. Pentru că ipotezele apocaliptice vând al naibii de bine. Ori ne e teamă de un potenţial sfârşit, ori ne-am dori să trăim ceva grandios, încă nu mi-am dat seama care e mecanismul care ne determină să fim atât de interesaţi de sfârşitul tuturor lucrurilor. Am auzit chiar persoane care au mărturisit că "le-ar plăcea" să fie martori la sfârşitul lumii. Cei mai mulţi s-au uitat la prea multe filme. Restul sunt schizo-suspecţi.

Na că m-am îndepărtat de la subiect. Am găsit astăzi un forum dedicat anului 2012. Nu pentru că în 2012 e Olimpiadă, ci pentru că în 2012 vin extratereştrii, se inversează polii magnetici ai Pământului, trecem în a cincea dimensiune, timpul va sta în loc, ne loveşte un asteroid gigantic sau pur şi simplu urcă Iadul pe Pământ.

Ia ascultaţi aici:
kodororo: there is a prediction
kodororo: that time is stopped
kodororo: in the year 2012
kodororo: time will be stopped
kodororo: i mean
kodororo: nobody could understand
kodororo: even its oracles
kodororo: but in my believe,,,
kodororo: there're many signs
guest906103: what signs
kodororo: just mention it: war, *****graphy,
homicide, brutality,,,
kodororo: all of it take us to the final day

Deci ne-am înţeles, este o previziune că în 2012 timpul se va opri, nimeni nu înţelege (nimeni nu înţelege dar toată lumea crede), nici măcar oracolele (ăsta s-a uitat la Matrix), dar e clar că sunt multe semne, ca de exemplu, războaie, ****grafie, crime, brutalitate (şi cu siguranţă n-a trecut pe la orele de istorie şi în niciun caz n-a auzit de Imperiul Roman), carevasăzică toate astea ne duc la ziua finală. Ta-daaaam.

Discuţii libere despre sfârşitul lumii în 2012, prin diferite căi şi metode, pe 2012 Chat Room.

3 comentarii:

O spunea...

căcat, dacă se termină lumea mai scot episoade din house? :)

adela mohanu spunea...

Bun subiect de meditaţiune: ce face house în 2012. După ce se sedează, bea şi cântă la baston...

tudor CeMerita.ro spunea...

apai e clar... maine imi dau demisia. la ce rost sa mai traiesc asa rau cand pot, in ultimii 3-4 ani de viata, sa petrec non-stop?