miercuri, 30 iulie 2008

20 de sibieni cu sticker


Eram curioasă câţi sibieni au aflat de campania asta - "Fii un şofer responsabil" şi câţi au reacţionat. Câteva sute tot or fi aflat, dar de comandat stickerul, nu l-au comandat (cel puţin deocamdată) decât 20, aşa cum pe cale oficială mi-a comunicat PR managerul campaniei, Alina Bratu. La partea cu voluntarii stăm încă şi mai prost, pentru că doar 4 s-au înscris pe site pentru viitoarele acţiuni de ecologizare din Sibiu sau din jurul Sibiului.

Pentru că "Umbrela Verde" este o campanie lansată de o mare companie producătoare de bere, mă simt obligată să precizez că nu am absolut nicio legătură cu aceasta şi nici cu membrii ei. Nu cunosc nici măcar portarul de la fabrica de bere :) şi nici nu beau bere de felul meu. Consider totuşi că responsabilitatea socială a marilor companii nu este numai necesară, ci ar trebui să se înscrie într-o normalitate.

12 comentarii:

tudor CeMerita.ro spunea...

ALINa BRATU? oare de unde mi se pare cunoscut numele asta? ade, cand mai inventezi stiri :)) macar pune pe cineva mai inspirat sa-ti gaseasca un nume pentru cei citati.

Brylu spunea...

adela, cel mai important lucru pentru un blogger este sa nu isi minta cititorii. tudor are dreptate, inventezi cam multe... minciunica are picioare scurte :)) asa ca zi tu, ca sa nu zic eu

Anonim spunea...

Pai hai sa-ti spun de ce eu, de exemplu, nu m-am inscris la nici o actiune de ecologizare(desi bere beau ;)) ). Pentru ca marile corporatii sunt, din punctul meu de vedere, mai mult sau mai putin vinovati de degradarea mediului. Asa ca prefer sa fac voluntariat in alte organizatii, mai ales ca stiu ce inseamna CSR-ul pentru firme de genul asta(prestand eu gratios la un moment dat in acest camp al muncii).
In rest, felicitari pentru ca-ti pasa si poate ma ajuti cu o informatie: cine poate/ar trebui sa -i amendeze/sanctioneze pe ghiolbanii care arunca toate mizeriile pe unde apuca? Ca geaba mai emit io cate o mustrare, la sub 50 de kile nu am nici un efect... :D

tudor CeMerita.ro spunea...

anonimul are dreptate. si eu fac voluntariat pentru mine, nu pentru marile corporatii desi mi-am comandat stickul ala).

Anonim spunea...

oare daca scrumez pe geamul masinii si cand termin , arunc 6 din 10 tigari pe geam (4 le bag ins crumiera msinii) am dreptul sa port stickerul acesta?
ambalaje, hartii , etc le arunc pe bancheta din spate, dar tigarile miros prea urat.

tudor CeMerita.ro spunea...

vezi sa nu-ti arunci tigarea aprinsa pe bancheta din spate.

Carti fara pret spunea...

eu fac voluntariat...dar unde decid eu. Ecologizari fac multe organizatii si multi voluntari la Sibiu, dar oare e normal ca mereu de 18 ani sa curatam dupa altii??? Eu am fost in proiecte mari de ecologizare si la o saptamana dupa totul era la loc. Hai mai bine sa investim in educatie. Stickere, afise, articole in ziare, spoturi tv si multa informatie la SCOALA!!!

adela mohanu spunea...

x-ule si brylu - poate vă mai şi crede cineva :P Domnişoara e pă site, cum s-ar spune, cu nume şi instantaneu şi zău dacă seamănă cu alin :P

Cât despre marile companii şi interesul lor pentru ecologizare - e utopic să credem că le putem închide şi să rezolvăm astfel problema poluării. Ele vor funcţiona bine-mersi ori că ne place, ori că nu ne place. Dar dacă tot fac profit cât PIB-ul ţărilor din Africa, măcar să şi dea înapoi societăţii ceva.

Amenzile pentru domeniul public se dau de gardienii publici. Care şi ăştia (majoritatea) mi se par foarte dezinteresaţi. Am văzut "n" gardieni care, din secunda în care au ieşit din tură, li s-a pus draperia pe ochi şi nu mai văd niciunde nesimţirea. Sunt, în schimb, mulţi care nu sunt gardieni publici şi fac voluntariat, vorba voastră, pentru ei înşişi - mai ridică un ambalaj de pe jos şi îl livrează în primul coş, mai atenţionează câte o mămică purtătoare de plod prost-crescut că tocmai şi-a debarasat ambalajul de la îngheţată pe jos... Pic cu pic se face mare.

Ştiu că e frustrant să strângi după alţii şi ei să se cace, vorba aia, în munca ta, dar cred că şi mai periculos este să renunţi şi să-i ignori.

Şi silviu - hai te rog eu, nu mai arunca :)))

Brylu spunea...

adela, cateva cuvinte: eu, tu, popescu, ceainarie, bazin, dublu, omleta, somn bun. continua tu... =))

adela mohanu spunea...

curs de informatică după somn bun? :D

adela mohanu spunea...

Tocmai realizez că din comentariul tău s-ar putea înţelege nişte treburi cam necurate. Şi nu-i cazuuul!!!!

tudor CeMerita.ro spunea...

mai brylu, nu ai stiut cum sa-i propui fetei sau ce naiba? :))))