luni, 14 iulie 2008

Cum e la Aquaparc în Braşov

... Păi în general, e bine :) Am zis să vă arăt şi vouă, pentru că e singura alternativă de genul ăsta pe o rază de multe sute de kilometri. Ataşez fotografii la final, ca să citiţi până la capăt. Hai că încerc să fiu concisă :)

Plusuri:

- Cum am mai spus, e singurul, următorul ca distanţă e abia la Mamaia. Dacă n-o fi vreunul mai pe-aproape, în Ungaria.
- E curat. Lucru destul de rar în România. Poate şi pentru că e la început, dar în orice caz, e curat. Am văzut chiar lucrători care treceau cu plasele la suprafaţa apei, ca să culeagă eventualele chiştocuri, şerveţele şi alte nimicuri de care românii se debarasează în mod obişnuit în apă. Aici chiar n-am văzut mizerie.
- E animat. Sunt câteva tobogane drăguţe (mai ales pentru copii), vreo 7, dacă le-am numărat eu bine, plus o secţiune specială cu alte 5 tobogane numai şi numai pentru cei mici (categoria 1-7 ani). Sunt baruri tip foişor din loc în loc, ca să nu trebuiască să te plimbi 10 hectare ca să-ţi iei ceva de băut. Tot parcul acvatic este traversat de un râuleţ artificial, pe care te poţi plimba purtat de un colac. Dacă vrei să înoţi, este şi o piscină cu bar. Parcul are şi un teren de fotbal şi unul de tenis, dar alea erau încă în amenajare.
- E ieftin. În week-end costă 40 de lei intrarea pentru adulţi şi 25 de lei pentru copii, iar în timpul săptămânii, 35 de lei respectiv 20. Nu mi s-a părut un preţ foarte ridicat, în condiţiile în care intrarea la secţiunea "de fiţe" de la Ocna costă 30 de lei şi în afară de o piscină nici aia foarte mare, nu are nimic. Preţurile în parc nu sunt mari deloc - o cupă de îngheţată face 50 de bani (demult n-am mai văzut preţul ăsta afişat), o apă plată 1,5 lei, un sandviş foarte mare cu pui 7 lei. Nu mă întrebaţi de bere, că am uitat să cer această preţioasă informaţie :)
- Are vestiar şi şezlong inclus în preţ. Un detaliu important, pentru că şi în Italia şi în Turcia a trebuit să plătim în plus pentru şezlong, iar vestiare n-am văzut.

Minusuri:

- Drumul până acolo e enervaaaaaaaaant. Semafoare, ocoliri, diferenţe de nivel de câte 10 cm lăsate de deştepţii de la drumuri între partea reparată şi partea nereabilitată... ştiţi voi, fascinantele autostrăzi din România.
- Toboganele sunt cam leşinate, dacă aţi apucat să experimentaţi un aquaparc altundeva, dar nu în ţară.
- Cocalarii - nu scăpaţi de ei nici acolo. Fură colacii de la copii, beau bere într-una, sunt gălăgioşi şi mitocani. Şi nu-şi dau jos ochelarii de soare nici când se dau pe tobogan.
- Colacii - sunt prea puţini şi stai la coadă să prinzi unul, dar am înţeles că partea asta se va remedia, pentru că deocamdată n-a ajuns comanda din Franţa. N-ar fi aşa problemă să stai la coadă să prinzi colac (şi în Italia ni s-a întâmplat asta), dacă ar fi treaba mai organizată. Un segment trasat frumos pe uscat, ca la casele de marcat de la supermarket, iar cel care e în faţă, primeşte colacul. Ei bine, n-ai să vezi aşa ceva în România. Cocalarii (vezi liniuţa anterioară) sar în apă când ajung copiii jos şi le fură "obectul", asta-i metoda, asta-i ţara, asta-i educaţia.

Una peste alta, ar da cu plus, zic eu. M-aş mai duce, dacă aş avea şi timpul necesar. Vizionare plăcută :)








6 comentarii:

Anonim spunea...

pana la mamaia te opresti la bucuresti, ca e si aici unul. n-am mai fost de vreo 2-3 ani, ce-i drept, da ultima data o fost fain.

Anonim spunea...

cel mai tare aqua parc :D mam distrat super tare va recomand si voua numa 20lei si stai toata ziua :D:D:D:D:D:X

Anonim spunea...

sunt din Sf. Gheorghe si n-am fost niciodata... vreau sa stiu cat costa o intrare?

Anonim spunea...

este la fel si in 2011, colac nu prea prinzi ,ca nu sunt ca la mamaia intrun loc adunati(daca ar avea cine vsa-i adune)si dupa cum spui ,deci de trei ani n-au mai ajuns din Franta.Dar anul trecut n-a functionat.Si un minus poate important pt uni, poate nu,lipseste apa calda. Distractie placuta!

Dragos spunea...

..Groaznic de NESIMTITI angajatii!!!! dupa ce platesti apere melteanul si te intreaba duios daca ai alimente sau bautura de afara...apoi isi baga mutra jegoasa in rucsacul tau......si garantie 10 lei pentru cheia de la dulap..pe motiv ca "dom'le...multi le pierde prin apa"....tonul vocii de 2 clase ca trenul e pe masura, bineinteles.......obraznici si nesimtiti...intr-o tara civilizata nu ar rezista nicio zi! plus ca apa e groaznic de rece...am vazut copii care plangeau ca nu pot intra in apa....iar vreo 3-4 tobogane erau oprite.....asa ca FUCK YOU! si am plecat in Poiana Bv la on piscina unde patronii merita sa le treci pragul..nu ca la scarbele de mai sus!

Anonim spunea...

Perfect de acord, apa fffoarte rece, parcarea ff mica- trebuie sa te invarti pe strazi sa gasesti un loc de parcare, pretul mare la produse (de aceea nu este voie cu produse din afara...), colacii pentru topogane sunt tinuti de primii care au pus mana pe ei, pretul la intrare este acelasi indiferent de ora la care ajungi/cat doresti sa stai. Am fost odata si atat!!! prefer sa dau putin mai mult (sau mai putin daca stau mai putin timp)dar sa am parcare asigurata, bazine in care sa pot intra si alte servicii...