miercuri, 14 ianuarie 2009

Ramada: "Groaznică experienţă"

Primesc săptămânal tot ce apare nou pe Tripadvisor în legătură cu Sibiul. Mă enervează când vreun turist are comentarii negative de făcut, dar de obicei asta nu se întâmplă. De data asta, s-a întâmplat. Incriminat nu e neapărat Sibiul, ci hotelul Ramada.

Ramada are 5 comentarii de la vizitatori, din iulie până în decembrie 2008. Primele sunt echilibrate sau chiar favorabile. Cel mai recent, din decembrie, este cu totul negativ. Dacă e hotelul prost sau vizitatorul (din Bucureşti) cu prea mari pretenţii, nu ştiu. Dar zice aşa:

Cele 5 zile din decembrie pe care le-am petrecut la hotelul Ramada au fost o experienţă groaznică pentru mine. În primul rând, sistemul de încălzire nu funcţionează ca lumea, aşa că am îngheţat din prima zi. Micul dejun pare ok, dar mirosul din restaurant este insuportabil, aşa că am fost forţat să merg să mănânc în altă parte în Sibiu. Evenimentele nu sunt prea bine organizate. Cu siguranţă nu îl recomand.

Drept urmare, dl. Ionescu din Bucureşti a notat Ramada cu un punct din cinci.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am stat la Ramada in Sibiu si pot sa zic ca e excelent! Daca ar fi ceva de comentat ar fi pretul prea piperat pentru Sibiu,