luni, 5 ianuarie 2009

Nesimţiţii revin

I-am transferat pe Sibianulonline.ro, ca să-i vadă mai multă lume, dar acum îi iau înapoi, din motive obiective. Nesimţiţii.

Iacă unul dintre ei, pe care l-am tot fotografiat, şi noi, şi alţii, dar în van. Nu se învaţă minte.


Am primit fotografia de la un domn, împreună cu permisiunea s-o public pe blog. Dacă-l mai vedeţi pe mastodontul din imagine... ei bine nu, nu-i zgâriaţi caroseria cu cheia, nu-i linşaţi cauciucurile, nu-i sfârtecaţi ştergătoarele, transimteţi-i doar aşa: BĂ, EŞTI NESIMŢIT! Şi din partea mea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

am vazut poze cu tipu asta si pe forum la 4 tuning :)) lumea ii lauda masina dar nimeni n-a vazut stupiditatea situtiei si parcarea pe care a tras-o :)

Lucian spunea...

ce nesimtit, dupa ce ca e pe trotuar a ajuns acolo si pe contrasens. eu spun ca merita mai mult decat urarea ta de bine, ii trebuie ceva care sa-l arda putin. un parbriz spart, de ex :)

adela mohanu spunea...

nosfer - o-hoooo, păi le trimit eu poze cu maşina parcată şi pe două locuri la bulevard, şi pe insuliţa pentru pietoni din capăt de la bălcescu şi dacă mai scotocesc, mai am. s-o tot admire.

lucian - eu în general nu-s de acord cu măsurile astea extreme. trebuie să recunosc însă că am auzit cazuri în care ele chiar au funcţionat. în sensul că nesimţitul căruia i s-a aplicat legea junglei n-a mai parcat aiurea a doua oară. sau cel puţin nu în acelaşi loc.

Anonim spunea...

ba, mare nesimtit esti... estimai nesimtit decat masina pe care o conduci si o parchezi pe unde apuci