vineri, 23 ianuarie 2009

Nebun, încă în viaţă

Zăpada e prietena noastră. Şi natura. Munţii, văile, dealurile, pădurile... Dar în acest decor, ce caută motoarele?

Îmi plac schiurile şi săniile. Nu-mi plac snowmobilele. Totuşi, băiatul ăsta merită văzut pe 30 ianuarie, în Piaţa Mare din Sibiu, că s-ar putea să nu mai conlocuim aceeaşi planetă foarte mult, la ce chestii se pretează:



Ross Mercer are şi un record mondial la săritura cu snowmobilul (nu ştiu dacă mai e în vigoare). Chestia e că vine peste o săptămână, în Piaţa Mare. Un tip cu care n-aş vrea să mă întâlnesc în intersecţie.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Adielaaa...Nu te-ai putut abtine, nu?:))Un snowmobil sau un nebun cu un snowmobil face mai putin rau decat un "cocalar" care merge la gratar la Curmatura si uita sa-si adune resturile, isi spala masina in rau sau uita ca nu e singur si ca ar trebui s-o lase mai usor cu manelele date la maxim.

Te astept in Piata Mare in 30, la ora 20.00 sa-l vedem pe nebun (recordul mai e inca in picioare) Ai sesizat pluralul, da? "picioare"...Nici calificarile de la Paltinis n-ar trebui ratate. Poti sa-ti pui mana la ochi daca vrei...:)

Papam

Anonim spunea...

dragut... si o sa sara peste derdelusul din piata mare? direct in biroul lui Iohannis cred :P

adela mohanu spunea...

serj - dacă aşa facem comparaţia, probabil că nebunul e mai puţin nociv decât cocalarul. Dar dacă ar fi la fel de mulţi nebuni prin munţi cu snowmobilele câţi cocalari există, am avea o problemuţă... :) Deocamdată, cocalarii ne domină numeric. Dar îi facem noi la strategie.

Mulţumesc pentru remarca referitoare la picioare. Dacă ăsta n-o avut niciodată în viaţa lui piciorul în ghips, io mă las inclusiv de mersul pe jos :D

Şi fii sigur că vin în Piaţa Mare. Mă ia nenea cu el pe snowmobil?