miercuri, 28 ianuarie 2009

Poimâine vin nebunii

Am zis deja ce părere am eu despre snowmobile. Ideea e că poimâine vin.

Vineri, în Piaţa Mare, de la ora 20.00. Dacă nu aterizează în biroul primarului, vor ateriza în clopotniţa bisericii catolice. Undeva tot trebuie să se oprească :D

Comunicatul oficial zice că Sibiul este al doilea oraş din "această parte a Europei" (e o ruşine să fii din est?) care găzduieşte o asemenea demonstraţie, după Moscova. Păi da, ce mi-i Piaţa Roşie din Moscova, ce mi-i Piaţa Mare din Sibiu...

Io mă duc mâine. Ţup-ţup, în cârje. Dacă tot va fi sfârşitul centrului istoric al Sibiului ez ui nău it, măcar să fiu şi eu acolo :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

fa niste poze si ptr mineeeee

adela mohanu spunea...

corinoaso, îmi va fi foarte greu - dacă nu chiar imposibil - să fac poze în timp ce stau şi-n cârje. Foarte, foarte greu. Nu cred că pot găsi vreo soluţie până poimâine :D

Anonim spunea...

Fetelor, relax! Corinoaso, poti sa vezi spectacolul pe web cam-urile Primariei. Daca vrei foto, iti dau eu o adresa de ftp de unde poti sa iei cate vrei, facute de niste fotografi super profi.

Adiela, sa vii sa-ti dau badge sa intri si tu in locul rezervat media sa nu cumva sa te calce lumea in picioare...(iar pluralul asta:))

Buh bye

adela mohanu spunea...

:D M-am scos.

Anonim spunea...

si eu :)