vineri, 30 ianuarie 2009

E Nadal!

Rafael Nadal şi Fernando Verdasco (foto, australianopen.com) joacă de peste 4 ore şi jumătate semifinala de la Australian Open. Verdasco a luat primul set la tie-break, Nadal le-a câştigat pe următoarele două, cu 6-4 respectiv 7-6, iar în acest moment este 6-5 pentru Verdasco în setul al patrulea. Dacă Verdasco reuşeşte să ia setul, se trece în decisiv şi, cel mai probabil, meciul va dura peste 5 ore.

Este unul dintre cele mai îndârjite meciuri de tenis pe care le-am văzut. Are o calitate a jocului excelentă şi, deşi de obicei îmi canalizez simpatiile după primele mingi, acum, după 4 ore jumate, nu ştiu cu cine să ţin.

Dacă aveţi vreun televizor prin preajmă, daţi pe Eurosport. Meciul e incredibil.

Update 1: Verdasco câştigă imperial tie-break-ul (7-1). Se intră în decisiv.

Update 2: Se joacă de 4 ore şi 45 de minute. E 2-2 în setul decisiv. Serveşte Nadal.

Update 3: S-a trecut de 5 ore la Melbourne. Nadal are 4-3 în decisiv. Verdasco are avantaj în game-ul opt, pe serviciul lui.

Update 4: nadal câştigă meciul, pe serviciul lui Fernando, care a făcut 2 duble greşeli. Meciul a fost frumos din cauza/datorită lui Verdasco.

Nu cred că finala Federer-Nadal se va ridica la înălţimea acestei semifinale.

Ce bine că m-am dus în vinerea aia la schi, ca să-mi rup ligamentul, ca să-mi pună doftoru piciorul în ghips, ca să stau acasă şi să văd semifinala asta :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

Superb meci intradevar! Greu de ales in favorit, amandoi ar merita sa ajunga in finala! Sa vedem cine oboseste primul!

adela mohanu spunea...

Nu cred că Verdasco a obosit. A luat nişte decizii greşite pe final.

cronicaru' de baschet spunea...

Eu nu am vazut meciul, dar nu cred ca e bine sa te bucuri ca te-ai accidentat :)
Parerea mea!

adela mohanu spunea...

Ştii tu ce ştii, nu? :D

Eu nu m-am bucurat că m-am accidentat, ci că m-am dus în vinerea aia la schi. Restul e destin :P

Anonim spunea...

O semifinala frumoasa. Poate fi comparata doar cu meciul Berdych - Federer de la Australian Open.

Poate ca meciul Federer - Berdych a fost un pic mai tensionat prin evolutia scorului. Si pri varietatea mai mare a loviturilor... dar poate e o parere subiectiva.

Nu conteaza cine castiga, important e meciul ca atare. Dar cati inteleg acest fapt banal ?

Sa te faci bine, ok ?
Iar anul viitor, pe partie cu tine !