miercuri, 5 noiembrie 2008

Sâmbătă plantăm copaci


Sâmbătă, plantăm copaci în parcul DE PE STRADA LITOVOI din Ştrand.

Da, da, ştiu, o parte din parcul din Ştrand este retrocedat. Plantăm în partea cealaltă.

EDITARE ULTERIOARĂ: Am încurcat parcurile, se plantează e strada Litovoi, nu în parcul mare din Ştrand.

Organizatorii sunt membrii asociaţiei LEO, cărora mă voi alătura cu drag şi eu. Sper să veniţi şi voi. Contează fiecare gest. Gesturile mici, adunate, dau suma a ceea ce suntem şi a ceea ce vrem să facem cu casa noastră, cu oraşul nostru, cu planeta noastră.

5 comentarii:

Anonim spunea...

si care ma rog frumos e partea retrocedata? ca deocamdata nu se vede

adela mohanu spunea...

Încă nu ştiu nici eu care bucată anume e retrocedată şi nici ce are de gând proprietarul să facă cu ea.

Carti fara pret spunea...

cred ca e o confuzie... se planteaza in Strand 2 la intersectia Cantemir cu Moga

adela mohanu spunea...

Dacă este o confuzie, atunci ea a fost făcută de mulţi dintre cei care au primit mesajul, care spune doar ÎN ŞTRAND. Prin deducţie logică, dacă nu ţi se oferă un punct de reper restrâns, te gândeşti la parcul din Ştrand. Mă voi interesa însă asupra acestei chestiuni şi voi reveni.

adela mohanu spunea...

Am editat şi textul, este vorba într-adevăr despre alt parc, şi anume cel de la intersecţia străzii Litovoi cu Cristianului.