joi, 13 noiembrie 2008

Concerte în februarie. Ce să aleg?

Eu şi muzica mea lălăită... În februarie sunt 3 concerte la Bucureşti. N-aş vrea să ratez niciunul, dar nu pot merge la toate. Să le luăm în ordine cronologică:

10 februarie - Sting. Sting e Sting. Legendă.



18 februarie - Vonda Shepard. Ally McBeal. Liceu. Nopţi pierdute cu Laura. La telefon a doua zi: "Ai cu ce să-mi pui un sandviş? Fă rost de cincii mii, că pun şi io, ne luăm un suc pe terasă La Turn. Tuuuuuu, iar am plâns la Ally McBeal". Vonda.



21 februarie
- James Blunt. Ior biutifăăăăăăăăăăăăăl. Ştiţi că Goodbye My Lover a devenit cea mai cerută melodie din lume... la înmormântări? :D Give him a break, a luptat în armata britanică. Şi ţi se face pielea găinii când cântă. Şi mai cântă şi de ziua mea...

6 comentarii:

Băgă spunea...

sting, adelo, sting! uhhhh! si-ti mai pui si intrebari!!!!!
#1

Anonim spunea...

Nu ma intereseaza personal nici unul din cele 3, nu se numara printre favoritii mei, insa probabil as alege Vonda Shepard...in memoria Ally McBeal :))

Anonim spunea...

definitely sting

Ada Angharad spunea...

Sting forever ! Ai pachet 3 in 1
sexy guy, good music, good lyrics. Ia oferta, neamule!

Anonim spunea...

io zic sting. klar. si ia-ma si pe mine:D

adela mohanu spunea...

No, dacă vine surioara mia, s-a votat. Sting it iz :D

Ce mă enervează este că oricum Vonda şi James plecau cu şansele 2-3. Mie nu-mi plac competiţiile previzibile :P