duminică, 9 noiembrie 2008

Back to Einstein

M-am zăpăcit de tot. Iniţial, am crezut că-i băiat. I-am zis Einstein. Ulterior, am avut impresia că-i fetiţă. I-am zis Zetta. Acum tind să cred din nou că-i băieţel. Suntem back to Einstein. Mai ales că avem un nou indiciu de IQ: facem şi anume treburile în biroul alăturat, nu în ăla în care locuim :)

Mai nou, avem ochişori, ne ţinem pe toate cele patru picioruşe (deşi se întâmplă destul de des să dăm rateuri) şi mâncăm din bol, nu din biberon. Ne-am făcut mare:



4 comentarii:

Brylu spunea...

După cum deja ţi-am spus. Cum crezi că frumuseţea mea a primit numele de Tănase. Iar apoi Angela. Fă şi tu la fel. Nume de familie: Einstein, prenume Zetta.

adela mohanu spunea...

Săptămâna asta o/îl duc la vaccinat. Încă nu ştiu ce-i scriu pe carnetul de sănătate :)

Brylu spunea...

o sa iti spuna doctorul. SPER

adela mohanu spunea...

:D Doar n-o fi un fel de hibrid de pe altă planetă. Că dacă aşa arată extratereştrii, nu-mi mai e frică de ei :))