duminică, 9 noiembrie 2008

La plantat


Pomişorul nostru din parcul de pe Litovoi - Alin a dat cu sapa, eu am executat partea delicată a plantatului, respectiv poziţionat pomişor, ţinut în poziţie verticală, aranjat cu delicateţe ultimul strat de pământ, chiar la suprafaţă. Lucky a avut în sarcină îngrăşământul natural. Bordura din imagine NU a fost furată din avutul public. Am scos-o din groapă. Cred că am dat de un drum roman (dacic, pentru Nunu :) ). Am mai plantat încă un pomişor ceva mai încolo, dar ăsta-i mai amărât şi îl avantajăm :P


Vietatea din imagine, în afară de bravii voluntari, se cheamă că este o catalpă. Acum am aflat şi eu de existenţa ei. Citez din DEX: "Arbore decorativ, originar din America de Nord, înalt până la 15 m, cu frunze mari, ovale şi cu flori albe (Catalpa bignonioides)".


Magnolii pe strada Dimitrie Cantemir. Lucky e din nou pe poziţii.


Tot pe strada Dimitrie Cantemir. Nu vă uitaţi că stăm şapte în faţa unui pomişor (şase în imagine, plus fotograful). Am stat şi zece :)

M-am bucurat tare că am putut să merg sâmbătă la acţiunea iniţiată de Leo, cu plantatul. Recunosc că n-am mai făcut treaba asta niciodată şi mi s-a părut culmea să urmez indicaţiile organizatorilor şi să-mi iau sandvişuri şi apă cu mine. Cât poate să dureze? Ei bine, muuuuuuuuult. Mi-a crescut exponenţial cu adâncimea fiecărei gropi (recomandată la 60 de centimetri) respectul pentru groparii din cimitir.

Şi pentru cârcotaşi (băgătorideseamă şi bryli, în special): eu nu apar în poze pentru că eram în spatele aparatului, nu pentru că n-aş fi pus mâna pe lopată, da? (Asta nu înseamnă că am şi efectiv săpat, dar pe cuvânt că-i foarte greu. De străduit, m-am străduit)

După primele estimări, au fost 22 de voluntari, care au plantat în jur de 50 de copăcei. Cifrele exacte, după calculele finale.

Mai multe fotografii AICI.

2 comentarii:

Băgă spunea...

uuuufff!!! de stiam adelo veneam si eu, chit ca ma simteam ca dracu' de rau. dar macar va aduceam un ceai cald, o cafea......... mai ales ca erati la cativa pasi de mine.....
#1

adela mohanu spunea...

Păi vezi? Citeşte-mi mai des blogul... Hihihihi :)