miercuri, 22 octombrie 2008

Ziua 2. Să ne prezentăm.

Doar nu aveţi impresia că, dacă n-avem încă ochi, n-avem nici personalitate. Să ne prezentăm:

Leo (de la Leonardo diCaprio) - sunt ăla cafeniu deschis şi mă numesc aşa pentru că sunt tare drăgălaş. In a sexy kind of way.

Dummy - sunt ăla alb, cu scăfârlia cafenie. Nu mă mândresc cu asta, dar am învăţat cel mai târziu să mănânc cu biberonul şi ca atare mi-a fost mai tot timpul foame. Şi ca atare m-am smiorcăit tot timpul, iar nenea care stă aici, la birou, a plecat de câteva ori din cameră şi o dată a părăsit de tot clădirea, din cauza mea. Zice că-i dau dureri de cap.

Rambo - sunt cel mai mare şi mai puternic. Sunt alb şi am mai multe pete cafenii. Când mănânc, rup bibeornul. Şi nu glumesc!

Einstein - nu prea plâng, ştiu foarte precis cum şi când să mănânc, adorm repede când e cazul şi fac primul ochişori. Bineînţeles, cunosc pe deplin însemnătatea formulei E=mc².

Ziua 2. Galerie foto.

Rambo

De la stânga la dreapta, Rambo, Einstein şi Leo

De la stânga la dreapta, Einstein, Dummy şi Rambo

2 comentarii:

Paula spunea...

Va mai trece ceva timp pana isi vor invata si ei numele...dar sunt tare dulci. :)

adela mohanu spunea...

Mortali. În sensul invers al cuvântului :) A mai rămas doar unul la mine şi mi-e tare, tare drag.