luni, 13 octombrie 2008

Păzea. E 14 octombrie.

Pregătiţi-vă. E ziua cea mare. Ziua în care confraţii noştri paşnici din alte părţi ale galaxiei se vor arăta la faţă. În toată splendoarea lor.

Pregătiţi-vă. Nu vă luaţi ochii de pe cer. Dacă e înnorat - ceea ce nu se va întâmpla, pentru că Universul nu lasă lucrurile la voia întâmplării -, căutaţi un munte pe care să vă căţăraţi.

Pregătiţi-vă. Cu inima deschisă, cu minţile luminate, primiţi-i pe confraţii noştri, care se vor scoborî dintr-o navă de fix 3.219 kilometri. Diametru.

De fapt, m-am răzgândit. Pregătiţi-vă. Migraţi cu toţii către emisfera sudică. Ne anunţă Luminaţii: "Unul dintre cele mai importante mesaje (n.r. - de factură extraterestră) de acest gen a început să circule pe internet la începutul lunii august 2008. Acesta anunţă, pentru data de 14 octombrie 2008, apariţia unei nave extraterestre în emisfera sudică a planetei noastre. Scopul declarat al acestei apariţii este acela de a arăta locuitorilor planetei Pământ că nu sunt singuri în Univers". (sursa: yogaesoteric.net)

Dar de ce vin confraţii noştri? Păi ne-au explicat deja. Nu, n-am primit fax la redacţie. Fraţii noştri galactici ne-au transmis printr-un medium: "Ne-am decis să venim după ce ne-am dat seama că nu veţi putea învinge forţele răului fără ajutor". (SaLuSa, Federaţia Galactică)

Vă va ţine la curent cu mersul acestei întâlniri... ei bine, nu, nu Steven Spielberg, ci o minte luminată care a creat blogul 10-14-08.blogspot.com.

Pregătiţi-vă:

6 comentarii:

O spunea...

dacă tot trec p'aici, zi-le să-mi aducă şi mie un cola la 2 litri că mi-e lene să mai ies. ms. pup.

adela mohanu spunea...

Încă n-au venit. Dar am notat cola aia.

PS: nu mai bea cola, îţi mănâncă ficaţii. Şi n-o să apuci Marea Debarcare.

Anonim spunea...

am o pana de 2 zile ma chinui sa o repar si azi am facut din nou...karma sau ceva de genul asta......ultima speranta in "confratii nostrii".ajutati-maaaaaaaaaaaa

Anonim spunea...

pe http://www.extraterestrii.com puteti gasi mai multe informatii despre acest subiect si despre subiecte legate de extratrestrii, crop circles, dovezi etc.

Anonim spunea...

da, azi este sfanta Paraschiva......

Ada Angharad spunea...

Pai blogul cela la care faci trimitere spune ca noi suntem de vina ca nu au venit, nu avem inima deschisa bla-bla-quatschi. Eram precisa