vineri, 31 octombrie 2008

Copiii îmbătaţi de mame înainte de naştere sunt mai deştepţi

Vă avertizez: asta-i din categoria "cercetătorii au descoperit că".

De această dată, cercetătorii englezi, citaţi de The Guardian, au descoperit că gravidele care beau un păhărel-două nu vor arde în flăcările iadului. Ba chiar, ar putea urca o treaptă către rai pe chestia asta.

Aceşti cercetători au testat copii de 3 ani ale căror mame au băut câte puţin în timp ce erau gravide, comparativ cu alţii, ale căror mame n-au pos strop de alcohol pe limbă. Rezultatele sunt uimitoare: copiii pre-îmbătaţi s-au descurcat mai bine la teste decât prietenii lor abstinenţi. Ceea ce confirmă teoria lui Nichita Stănescu: dacă eşti beat, eşti mai deştept (mă rog, am sintetizat).

Cercetătorii vor trebui, zic eu, să revină asupra studiului peste vreo 15 ani. Să vedem câte dintre progenituri au rămas deştepte şi s-au rezumat la vinul din ciocul berzei şi câte... nu.

4 comentarii:

O spunea...

Da, ce să zic, acu' nici meritu' ăsta nu-l mai am. De-aia sunt eu superdeştept c-a fost mama e-buddy cu Martini şi Stejar! Rău post!

adela mohanu spunea...

Eh, nimic nu-i întâmplător pe lumea asta... :)

Anonim spunea...

aberatie mai mare nu am auzit anul asta... sa le dati si niste tigari ca sa iasa super inteligenti

Pamela spunea...

Trebuie doar mama sa bea ceva alcool pe timpul sarcinii sau si daca tata a baut inainte de concepere se aplica regula?
Am auzit ca potul de la loto poate fi castigat tocmai de o mamica mai fericita decat de obicei.