miercuri, 8 octombrie 2008

New York, New York

Nu, nu am fost la New York. Nici nu se arată foarte multe ursitoare cu bilete de avion. Dar astăzi am primit un link către un forum de discuţie pe Tripadvisor, pe tema "Care sunt obiectivele pe care să le vizitez în New York, împreună cu băieţelul meu de 5 ani?". Nu mai am 5 ani, dar m-aş duce şi eu:

1. Central Park Zoo - e o grădină zoologică destul de tânără, de prin 1988, dar foarte bine pusă la punct. De fapt, e mai mult decât o grădină zoologică. Fotografia asta:


... a câştigat titlul "Protecting the Environment" la Concursul foto ogranizat de Ziua Pământului de Agenţia SUA pentru Protejarea Mediului. În fotografie apare Bruce Foster, managerul Wildlife Conservation Society's Collections Manager de la Central Park Zoo, care înceracă să salveze o specie de broaşte pe cale de dispariţie şi se pare că, datorită eforturilor sale, în unele părţi din Wyoming, broscuţele au reapărut.

2. Central Park în sinea lui:


Parcul ăsta gigantic din inima New Yorkului, dacă nu cumva inima New Yorkului însăşi, care are suflet şi vara, şi iarna, când devine un patinoar gigantic.

3. Muzeul Metropolitan şi mai ales colecţia de Artă Egipteană.

4. Muz... pardon, magazinul de ciocolăţuri Dylan's Candy Bar, despre care am auzit numai lucruri delicioase, pe care refuz să le cred până nu le văd cu papilele mele. Şi mai ales, până nu fac justa comparaţie cu ciocolata belgiană, pentru care zău, aş face treburi necurate care nici n-au voie să-mi treacă prin cap. 200 de euro am cheltuit la Bruxelles pe ciocolată. Nu am dat în diabet, pentru că n-am luat decât vreo 8 cutii, de banii ăştia. Dar singurul lucru pe care-l regret este că nu i-am cheltuit şi pe restul 200 pe care i-am mai avut, tot pe ciocolată belgiană.

5. The Lion King, spectacolul de pe Broadway adaptat după desenul animat Disney.

6. The New Victory Theatre, companie de teatru neconvenţional.

Cred că am uitat Statuia Libertăţii, dar hei, deja toată lumea ştie cine-i doamna.

2 comentarii:

Teodora spunea...

nu cred ca exista ceva mai bun ca ciocolata belgiana! Nici chiar la New York! zic si eu...

P.S. Uaaaai, trebuie sa tastez dqeuakkd ca sa zic ca cea mai buna ciocolata din lume e cea belgiana... ufffffaaaa

adela mohanu spunea...

Şi eu zic. Cel puţin până acum. Îmi lasă gura apă numai când vine gândul...