vineri, 20 februarie 2009

N-am făcut-o eu!

Pe cuvânt că n-am făcut-o eu! Spun asta pentru că ştiu că sunt principalul suspect pe lista poliţilştilor care lucrează la cazul de mai jos:

La Arad, un TIR care transporta ciocolată a fost furat cu totul, de pe şoseaua de centură.
(Realitatea TV)


E drept că, la o percheziţie de rutină, am pus-o, vor găsi o cantitate echivalentă cu jumătate din TIR-ul ăla la mine prin dulapuri, genţi, noptieră etc. Chiar un TIR, totuşi, nu mi-a încăput. Repet, nu că aş fi făcut-o eu!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Nu esti singura suspecta ......
Sunt curioasa totusi unde a ajuns ciocolata?
Oare cei care au furat tirul s-au gandit si la miile de copii necajiti carora le-ar putea face o bucurie dulce ?

Darael spunea...

Ciocoooooo.... miam miam ;)
Vreu si eu o bucatica !

Revenind la stirea cu tirul, eu spun ca este cea mai minunata stire. A disparut un TIR ! Si nimeni nu stie unde....

Va dati seama ce brand de tara o sa avem ? Triunghiul Romaniei - locul unde totul dispare.... :))

Asa cum au disparut in timp teroristii de la revolutie, banii de la caritas, bancorexul, luminita de la capatul tunelului, etc, etc.

Anonim spunea...

pacat...mi-ar fi placut s-o faci tu...:D

Anonim spunea...

Respectivul tir inmatriculat in Ungaria a fost contractat de Small Cargo(o casa de expeditie din Bucuresti) iar incarcatura trebuia sa ajunga la unul din hipermarket-urile bucurestene. Atat partea romana cat si cea maghiara il suspecteaza pe sofer ca fiind pe mana cu asa zisii atacatori. Acelasi sofer are antecedente. La inceputul anului si-a anuntat sefii ca intr-una din parcarile de pe marginea drumului, pe raza judetului...Timis i-au fost furati din rezervorul masinii circa 800 litri de motorina. O fi fost doar o coincidenta ...

PS. Domnul Gelu Tanase, directorul Small Cargo este unul din colaboratorii mei.

adela mohanu spunea...

Mulţumesc, nambăr doi. Pot să te chem martor în instanţă? :D

Anonim spunea...

dada, iar incerci sa te scoti!!! bozi aseara era plin de ciocolata, alin era manjit pana la urechi cu cioco iar tu aveai si in par ciocolata! hoato! :)
#1

adela mohanu spunea...

Simt disensiuni în alianţa băgătorilor? Că nambăr tu zice altceva decât nambăr uan :D

Anonim spunea...

Daca ai nevoie de un alibi se gaseste. Oricum un ti si jumatate de ciucalata se afla si la mine in camara, deci ai scapat cu bine. Cu totii avem micile noastre pacate :)

Thomas

Anonim spunea...

Bineinteles ca poti sa ma chemi proprietar de bozica care esti,
PS.bai da uei, cand vine transa a doua din spaga?