marți, 17 februarie 2009

Dau cu leapşa psihologică

Când mă bucuram că m-a scăpat Brylu de ea, hop se trezeşte Oancea să dea cu leapşa după mine. N-am încotro:

SUNT: un marţian căzut de pe planeta-mamă.
AŞ VREA: să trăim toţi într-o Românie "nemţească", fără nesimţiţi, fără cocalari, fără prinţese.
PĂSTREZ: multe nimicuri din locurile pe unde m-au purtat paşii.
MI-AŞ FI DORIT: să spun mai des "te iubesc".
NU ÎMI PLACE: fumul de ţigară :D
MĂ TEM: că mă lasă fraţii mei marţieni pe planeta asta pentru totdeauna.
AUD: poezie şi acolo unde nu vorbeşte nimeni.
ÎMI PARE RĂU: că nu mai am bunici la ţară.
ÎMI PLAC: căţeii, pisicile, purceluşii, urşii, focile, pinguinii, delfinii (mai ales delfinii), valurile, norii, ploaia, marea, muntele, iarba, de soţul meu, o iubesc pe soră-mea, prietenii, mesele în familie lărgită, muzica, ciocolata, multă multă ciocolată, vacanţele, oraşele vechi, trenurile, avioanele, hainele din in, cărţile, oamenii buni, baschetul, negrii care ştiu să facă masaj :D, imnul României, roşu, galben şi albastru, mâncarea chinezească, zăpada, maşinile cu scaun reglabil, freziile, colindele, spiriduşii (am şi adoptat unul), montagne-rousse-urile, libertatea de exprimare, tinerii deştepţi, bibliotecile şi punem un etc., că nu mă mai pot opri.
NU SUNT: un schior prea bun :D
DANSEZ: rar şi de obicei singură în casă.
NICIODATĂ: nu spun "niciodată".
RAR: îmi amintesc aniversările la timp (de asta am multe remindere).
PLÂNG: la filme, la concerte, la melodii frumoase, chiar şi la o reclamă bună, dacă sunt în pasa potrivită.
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: foarte înţelegătoare :)
NU ÎMI PLACE DE MINE: când mă isterizez fără motiv (pentru că, da, există şi motive bune să te isterizezi).
SUNT CONFUZ: când mă întreabă cineva cât fac 2 plus 2.
AM NEVOIE: de prăjiturile lu' mama
AR TREBUI: să îl ascult pe Oancea când zice să nu mai băgăm în seamă lepşele bloggeristice.

Şi totuşi, here you go: Claudia, Dreamwind, Laura (ca-ntre fete :)).

Un comentariu:

Essences spunea...

Buna, te-ar interesa un schimb de linkuri/bloguri? pup.