luni, 16 februarie 2009

Festivalul Clătitelor

În week-end, pe o vreme de stat la gura sobei, cu mâzgă, burniţă, frig, sute de oameni erau în centrul Prejmerului (judeţul Braşov), la Festivalul Clătitelor - Fasching 2009. Clătitele, ecologice, cu gem din pivniţă, ouă de casă şi lapte proaspăt muls, bune de lins degetele după ele. Achitat 10 lei, păpat 4 clătituţe. Am prins şi caravana nebunilor, gălăgioasă şi de un umor grotesc, dar altfel distractivă:









Potrivit dordeduca.ro, în timpul periplului prin sat, tinerii obişnuiesc să fure în căruţa cu coviltir câte o fată, pe care părinţii trebuie să o răscumpere. Bătrânii povestesc despre rostul caravanei, care reface într-un mod original călătoria saşilor din landurile germane spre Transilvania, la începutul Evului Mediu. Ziua se încheie cu parada măştilor şi petrecerea Balului Mascat, care durează până în zori.

2 comentarii:

Alina Alexa spunea...

M-am gandit si eu sa merg, dar vremea...Poate la anul ;)
Bine ca am un feed-back de la tine, ca sa stiu ce am pierdut! Si la anu poate ma mobilizez!
:D

adela mohanu spunea...

Tot în februarie o să fie şi la anul :D Oricum, măcar pentru clătitele alea, merită să dai o fugă.