vineri, 19 decembrie 2008

La Pălti cu Nea Joe

Nea Joe are la 70 de ani. Nu l-am întrebat, că mi-a fost ruşine. Bine, de fapt mi-a fost frică. Mai ales după ce a ţipat jumătate de zi la mine: "Adeeelllaaaaa, nu vreau viteză Aaadeeelaaaa!!! Adeeelaaaa, ridică fundul, că nu-i aşa greeeuuu, Adeeelllaaa!!!! Adeeelllaaaa, încet, Adela, vreau să învăţăm plugul frânat, Aaadeeelllaaaa!!!".

Pentru că, ei bine da, niciodată nu-i prea târziu să înveţi să schiezi. Nici măcar la 27 de ani.

De la nea Joe am înţeles foarte bine care-i poziţia corectă (alo, la schi!), cum să-mi ridic fundul ăla greu, cum să iau virajul ("Laaaarggg, Adelllaaaaa, mai laaarg, Aaaadeeelllaaaa!!!!") şi ce-i aia o bastonare. Nu un baston după cap. "O bastonaaareee Aaadeeellaaaa, hai pe-aici, ocoleşte-mă Aaadeeelaaa, la stângaaa, viraj la stânga Aaaadeeellaaa, aoleeeeeu, cealaltă stângaaa!!!!!". Şi buf. De mai multe ori buf.

Până să vină următorul week-end de plug frânat, viraje şi bastonări, s-a topit zăpada la Păltiniş. Mama ei de încălzire globală!

2 comentarii:

Brylu spunea...

vroiam io sa zic de fundul mare, dar vad ca ai recunoscut singura, asa ca ma abtin

adela mohanu spunea...

De fapt, aşteptam să mă contrazică cineva :P