luni, 8 decembrie 2008

Jucării pentru copii

Acesta este standul Freecycle din Piaţa Mare (mulţumesc Karin pentru fotografie). Aici vă aşteptăm cu donaţii pentru copiii de la Centrul de zi al Parohiei Evanghelice şi pentru copiii din centrul de la Turnu Roşu. Fiecare donator va primi câte un obiect făurit de mânuţele copiilor.

În prima zi de stand Freecycle la Târg, adică joi, când am văzut ce au zămislit copiii pentru donatori, mi s-a înmuiat sufletul. Îmi pare rău, pentru că ştiu că n-o să putem să le întoarcem darul. Ei sunt mai buni decât noi.

Cu ajutorul vostru, însă, putem să facem un gest frumos. În centrele de copii sunt şi adolescenţi, aşa că dacă nu aveţi jucării, poate găsiţi ceva frumos pentru un băiat sau o fată la vârsta zbuciumării. Am primit de exemplu lumânări parfumate, cutii de bijuterii, parfumuri, pe care le vom dărui tinerilor din centre, de Crăciun.

Freecycle nu este numai despre donaţii. Principiul care stă la baza sa este acela că obiectele utilizabile trebuie să stea cât mai departe de groapa de gunoi. Adică, dacă eu m-am plictisit de televizorul meu şi mi-am luat altul nou, în loc că-l arunc, pot să-l dau cuiva care are nevoie de el. Tot aşa, dacă am nevoie de un radio la birou, poate găsesc unul printre membrii Freecycle, ca să nu mai arunc banii pe unul nou. La standul de la Târgul de Crăciun nu putem primi obiecte chiar atât de voluminoase, pentru că nu avem spaţiu de depozitare. Şi pentru că este vorba despre un Târg de Crăciun, iar Crăciunul este al copiilor, vrem să-i învăţăm pe copii ce înseamnă circuitul obiectelor în natură. Toţi copiii care vin la standul Freecycle cu o jucărie, cu un penar sau cu o carte vor primi altceva în schimb.

Caută-ne la Târgul de Crăciun în fiecare zi de joi şi vineri, între orele 17.00 şi 21.00.

Niciun comentariu: