miercuri, 21 mai 2008

Top 3 horror Eurovision

În general, sunt o persoană constantă şi consecventă. Nu renunţ la un obicei decât dacă e absolut necesar. Dimineaţa îmi beau cafeaua la aceeaşi oră, tot timpul alături de un croissant dulce pe care îl mâzgălesc cu unt şi cu Nutella. Seara mănânc tot timpul un iaurt cu fructe. Duminica merg la mama. Îmi pun reminder pe telefon cu o jumătate de an înainte, ca să nu ratez Mondialele şi Europenele de Patinaj Artistic. În baie am 5 feluri de creme, pe care le folosesc mereu în aceeaşi ordine. Parfumurile le rulez tot într-o ordine prestabilită şi nu fac rabat decât dacă am o zi "rebelă". Vara plănuiesc 2 excursii cu prietenii: una la mare, alta la munte. De fiecare dată ne certăm pentru că eu vreau să intrăm la toate obiectivele turistice de pe traseu şi ei sunt obosiţi şi le e cald şi vor să ajungem naibii odată la destinaţie. Lui Bozică îi dau de mâncare - în afară de aia permanentă constând în boabe de ronţăit - de două ori pe zi, dimineaţa şi seara.

Tot aşa, în fiecare an mă uit la Eurovision. Şi de fiecare dată îmi zic că e o porcărie şi că data viitoare nu mă mai uit. Nu m-am putut abţine nici anul ăsta şi m-am uitat deja la prima semifinală, marţi seară, să văd dacă se califică Nico şi Vlad. Acum e deja dependenţă, voi fi nevoită să mă uit şi sâmbătă.

Mai mult de 2 ore mi-am chinuit simţul auditiv cu piesele din semifinală. Foarte puţine nu m-au deranjat şi una sau două mi-au plăcut oareşicât. Dar la trei am rămas cu gura căscată şi vreau să vi le arăt şi vouă. Sunt probabil cele mai proaste piese din istoria Terrei de după asteroidul care a căzut în Yucatan şi a dus la extincţia dinozaurilor. Poate ei să fi cântat mai prost. Dacă asta se poate numi "a cânta":

Top 3 horror Eurovision:

1. Estonia, Leto svet




2. Irlanda, Dustin the Turkey (adică Dustin Curcanul!!!) - Irlande Douze Pointe



3. Azerbaijan - Elnur - Day After Day



Dintre toate, asta din Azerbaijan s-a calificat şi în finală. Vă daţi seama că astea sunt melodii votate de publicul Eurovision din ţările respective ca fiind reprezentative pentru peisajul lor muzical?
Nu, zău, la anul chiar nu mă mai uit.

8 comentarii:

Brylu spunea...

in sfarsit, ai recunoscut. Da. Suntem chinuiti. Traim sub o dictatura de un metru cincizeci. Suntem obligati sa ne uitam la niste muieri care behaie la televizor cand pe celalalt canal joaca CFR Cluj cu Steaua. Dar nu uitati, marile dictaturi au cazut. A venit randul celor mici.

adela mohanu spunea...

Mai huliganule, te împotriveşti?

Anonim spunea...

doamne, ce muzica urataaaaa. sunt de acord cu bogdan. hihi

tudor CeMerita.ro spunea...

las' c-o fi mai buna melodia romaniei...
"marile dictaturi au cazut. A venit randul celor mici." !!!

Brylu spunea...

pfiiii, daca si corinoasa e de acord, ai pus-o la mancuso... jos adela, jos adela!!!

adela mohanu spunea...

Corinoaso, şi tu, iubita, şi tu?
Mă brylule, adela E DEJA jos, că n-are decât 1,60. Ca să-şi ia un pahar din bucătărie, se urcă pe un scăunel. Huliganule! :P

Si ca să-i răspund lui tudor, că-i cel mai serios comentator: faţă de astea, eu zic că melodia noatră zbârnâie. Aşa plagiat cum o fi ea. Dar în topuri pe forumuri am observat că e melodia Armeniei, Qele Qele. O Andreea Bălan de-a lor care să bâţâie pe scenă cu mişcări şachiroase, pe o melodie de dat la posturile de radio pentru copii sub clasa a Xa care merg în cluburi după ce adorm părinţii.

Oare de ce mă mai uit eu la Eurovision?

Anonim spunea...

Chiar asa, de ce te uiti? A muţit Winampu'? Mi se pare un concurs atat de comunist, atat de ratat, numa creaturi participa din fiecare tara, numa' unu si unu. Plus de asta, genul de muzica "cantat" imi displace rau de tot.

adela mohanu spunea...

Eu am o boală din născare. Dacă văd tricolorul României undeva, poate să fie şi la un concurs de bătut cuie, nu pot să-l ratez. Sunt convinsă că-i malformaţie congenitală, altfel nu-mi explic. :P